Amasya Şeker Fabrikası A.Ş. olarak 2013 yılında; tarlada başlayan iş süreçlerimizi yönetebileceğimiz bir yazılım arayışına başladık. Bu arayış içerisinde sektördeki yerli-yabancı birçok yazılım firması ile görüşme ve şeker sektöründeki diğer fabrikaların da ERP geçiş süreçlerini yakından izleme imkânı bulduk. Gerek çözüm odaklı yaklaşımları gerekse sürdürülebilir proje maliyetleri düşünüldüğünde yerli bir firma olmalarından dolayı SabNet Yazılım ile çalışma kararı aldık. Fabrikamız ve SabNet Yazılım arasında karşılıklı konularda mutabık kalarak 14.07.2015 tarihinde imzalanan protokol ile ERP geçiş sürecimiz başlamış oldu.

Fabrikamız birimleri tarafından kavramsal tasarım dosyaları hazırlanıp, kontrol edildikten sonra bu dokümanların SabNet Yazılım ‘a teslimi ile fiili olarak ERP sürecine başlanılmış olup, aşağıda sıralı bir şekilde yazılan uygulama modülleri teker teker devreye alınarak, canlı uygulamaya geçilmiş ve kullanım aşamasındaki eksiklik, yöntem değişiklikleri gözlemlenerek gereken revizyonlar yazılım üzerinde gerçekleştirilmiştir.

 

  1. Muhasebe, Finans ve Stok Yönetimi,
  2. Satın Alma, Sipariş Takibi ve Onay Akış İşlemleri,
  3. Pazarlama ve Depo Stok Yönetimi,
  4. Sabit Kıymetler Yönetimi,
  5. Pancar Muhasebe Yönetimi ve Zirai İşlemler,
  6. Merkez Kantarı Çiftçi Tesellüm, Müteahhit Tesellüm İşlemleri,
  7. Bölge Kantarları Çiftçi Tesellüm, Müteahhit Sevk İşlemleri,
  8. Fabrika Merkez Fire ve Polar Otomasyonu, Laboratuvar İşlemleri,
  9. Fabrika Merkez Küspe Satış işlemleri, (Yer Kantarı üzerinden)
  10. Fabrika Merkez İşletme ve Müteahhit Kantarı Uygulamaları

 

Yukarıda yazılan tüm ERP ve Kantar Uygulaması Modüllerinde geliştirme işlemleri devam ederken, canlı kullanımda bir kampanya dönemini geçiren ve hazır bir şekilde ikinci kampanya dönemine giren ERP Uygulamalarında projeyi bitmiş bir şekilde teslim almanın haklı gururunu yaşıyoruz.

Amasya Şeker Fabrikası A.Ş. Şeker Mah. Diriliş Cad. No:2 05500 Suluova / Amasya